Název: Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Překlad názvu: Marketing Communication of a Furniture Selling Company
Autoři: Bartošová, Martina ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; direct marketing; konkurence; marketingová komunikace; Marketingový mix; podpora prodeje; propagace; rekla-ma; advertis-ing; analysis; competition; direct marketing; marketing communication; Marketing mix; promotion; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18486

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet