Název: Marketingová strategie Wellness Kuřim
Překlad názvu: Marketing Strategy for Wellness Kuřim
Autoři: Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence.; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategie; SWOT analýza; zákazník; competition.; customer; Marketing; marketing mix; marketing strategy; strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11634

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet