Název: Návrh marketingové strategie
Překlad názvu: The Proposal of Marketing Strategy
Autoři: Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníka; Marketing; marketing na trhu služeb; marketingová analýza; marketingová strategie; marketingový komunikační mix; marketingový výzkum; realitní kancelář; customer satisfaction analysis; Marketing; marketing analysis; marketing communication mix; marketing research; marketing services; marketing strategy; real estate

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31309

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet