Název: Analýza event marketingu studentské organizace
Překlad názvu: The Analysis of Event Marketing by Student Organisation
Autoři: Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event; event marketing; kultura; majáles.; Marketing; marketing neziskových organizací; marketingová situační analýza; marketingové prostředí; neziskový sektor; SLEPT analýza; studenti; SWOT analýza; culture; event; event marketing; majales.; Marketing; marketing environment; marketing of non-profit organizations; marketing situation analysis; non-profit sector; SLEPT analysis; students; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27591

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224540


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet