Název: Marketingová strategie nové produktové řady
Překlad názvu: Marketing Strategy for the New Product Line
Autoři: Machala, Martin ; Hačunda, Pavol (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; koncepce; Marketing; marketingový mix; místo; produkt; propagace.; strategické cíle; strategie; SWOT; analysis; conception; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; strategy; Strategy objectives; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37154

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225104


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet