Název: Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Překlad názvu: Design for optimalization of the Internet advertisement sale
Autoři: Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banner; bannerová reklama; Internet; Internetová reklama; reklamní kampaň; spotřebitelská soutěž; Ad campaign; banner; banner advertisement; Internet; Internet advertisement; user contest

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6890

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet