Název: Optimalizace procesů řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu: Optimization of Processes of Customer Relationship Management
Autoři: Kovář, Martin ; Válek, Jan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BPM; CRM; ERP; informační systém; MySQL; PHP; podnikové procesy; BPM; business processes; CRM; ERP; information system; MySQL; PHP

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10688

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245876


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet