Název: Návrh marketingové strategie společnosti PROTEUS s.r.o.
Překlad názvu: Design of a Marketing Strategy for the PROTEUS s.r.o. Company
Autoři: Šimko, Vladimír ; Princ, Boris (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: communication mix; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7693

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246886


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet