Název: Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o.
Překlad názvu: Marketing Mix of the Company AMI spol. s r.o.
Autoři: Seres, Boris ; Duša, Andrej (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribúcia; konkurencia; marketing; marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza; zákazníci; competition; customers; distribution; marketing; marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32214

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet