Název: Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Překlad názvu: Proposed marketing strategy of a low-cost airline
Autoři: Khomutova, Sofia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aerolinka; Marketingová strategie; Marketingový mix; Nízkonákladová aerolinka; PEST analýza; Porterova analýza pěti sil; Situační analýza; Airline; Low-cost airline; Marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; Porters five forces analysis; Situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52904

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet