Název: Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Překlad názvu: Data Mining for Effective Customer Communication
Autoři: Madhi, Simona ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analytické CRM; CRM; Data Mining; KNIME; Řízení vztahů se zákazníky; analytical CRM; CRM; Customer Relationship Management; Data Mining; KNIME

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53161

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261908


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet