Název:
Aspekty virtualizace terciárního vzdělávání a jeho srovnání v ČR a USA
Překlad názvu:
Aspects of the virtualization of higher education and its comparison in the CZ and US
Autoři:
Dlauhá, Dominika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je online distanční vzdělávání na vysokých školách, od jeho počátků až po aktuální využití v ČR a USA. Zaměřuje se také na problematiku MOOC. Důležitou součástí je popis aspektů virtualizace vzdělávání od technologických přes pedagogické a didaktické až po legislativní a finanční. Výstupem práce je průzkum zájmu o online kurzy na Vysoké škole ekonomické v Praze a zkušeností s osobním online vzděláváním, spolu s nastíněním budoucího vývoje v této oblasti.The topic of this thesis is the evolution of online higher education in the CZ and US, from its beginnings to its current state. Emphasis is placed on describing MOOCs and virtualization in education, ranging from technological, pedagogical and didactic aspects to legislature and finance. A survey was conducted to determine the interest in online courses at the University of Economics, Prague and experience with online learning, resulting in an outline of the future development in this area.
Klíčová slova:
e-learning; MOOC; online distanční vzdělávání; terciární vzdělávání; virtuální univerzita; e-learning; higher education; MOOC; online distance learning; virtual university
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53189