Název: Marketingové plánování ve stavebním podniku
Překlad názvu: Marketing planning in construction company
Autoři: Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový plán; Porterova analýza.; situační analýza; SLEPTE analýza; stavební podnik; stavební společnost; SWOT analýza; Construction company; Marketing plan; Porter’s Five Forces analysis.; Situation analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64330

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-265374


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet