Název: Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club
Překlad názvu: Marketing mix implementation of Prague City Golf Club
Autoři: Čmakal, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; situační analýza; Marketing; marketing mix; marketing of services; marketing strategy; positional analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45149

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309439


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet