Název: Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt
Překlad názvu: The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject
Autoři: Kuldová, Michaela ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Apple; emoce; identita; image; kult; marketing; reklama; společnost; značka; životní styl; advertising; Apple; brand; cult; emotions; identity; image; lifestyle; marketing; society

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55741

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-325024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet