Název:
Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice
Překlad názvu:
Aplication and evaluation of sponsoring for rhythmic gymnastics competition
Autoři:
Dobešová, Markéta ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, darTitle: Application and evaluation of sponsoring for rhythmic gymnastics competition Objectives: The main objective is the offering of sponsorship packages that have been made previously to former and current sponsors in order to entice them to come back and stay. The next sub-objective is to establish cooperation with new potential partners for competition in rhythmic gymnastics with a tailor-made offer. Methods: In the work are used the methods of quantitative and qualitative research. The method of written polling is applied to former and current sponsors and the method of direct mail and individual semi-structured interview is applied to the selected potential sponsors. Results: During the data collection it was found that the former and current sponsors would prefer a more diverse list of options. Based on the results new sponsorship packages were compiled and especially great demanded list of advertisement options. Thanks to some interviews some new sponsors were added to the competition. Keywords: sponsorship package, list of advertisement options, sports advertising, sports event, donation
Klíčová slova:
dar; nabídkový list reklam; sponzorský balíček; sportovní akce; sportovní reklama; donation; list of advertisement options; sponsorship package; sports advertising; sports event