Název: Fotografie jako nástroj reklamního průmyslu. Fotografie, reklama a škola
Překlad názvu: Photography as a resource of advertisement's industry. Photography, advertisment and school
Autoři: Lebedová, Kateřina ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Uhl Skřivanová, Věra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Klíčová slova: design; fotografie; produkt; reklama; výtvarná výchova; advertisment; art education; design; photography; product

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61700

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet