Název: Intertextovost v reklamě
Překlad názvu: Intertextuality in Advertising
Autoři: Žbirková, Nikola ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aluze; citát; intertextovost; intertextualita; korpus; mezitextové navazování; parafráze; parodie; reklama; transtextovost; Advertising; Allusion; Corpus; Intertextuality; Paraphrase; Parody; Quotation; Transtextuality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70674

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet