Název: Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Překlad názvu: Brand building of Gorillaz and its specific image within the music market
Autoři: Všelicha, Mikuláš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budování značky; Gorillaz; hudební trh; image; marketing; značka; brand; Brand building; Gorillaz; image; marketing; music market

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72013

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet