Název: Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y
Překlad názvu: Research on the perception of Skechers brand product design viewed by generation Y
Autoři: Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: design; generace Y; nákupní rozhodování; produkt; Skechers; sportovní obuv; vnímání; design; generation Y; perception; product; shopping decision-making; Skechers; sports shoes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-343948


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet