Název:
Marketingový mix HC Enegie Karlovy Vary
Překlad názvu:
Marketing mix of HC Enegie Karlovy Vary
Autoři:
Štrobl, Adam ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix HC Energie Karlovy Vary Cíle: Práce je postavena na dotazníkovém šetření mezi fanoušky klubu HC Energie Karlovy Vary. Jejím cílem je zhodnocení jejich názorů na marketingový mix klubu, následná interpretace těchto názorů a nakonec vytvoření doporučení založených na předchozí analýze. Metody: K analýze marketingového mixu je využito dvou následujících metod. V prvé řadě se jedná o kvalitativní zúčastněné pozorování. Druhou metodou je kvantitativní elektronický dotazník, vytvořený za účelem získánírelevantních dat o marketingu hokejového klubu. Výsledky: Na základě analýzy marketingového mixu byly vytvořeny návrhy na jeho zlepšení. Nejvíce jich je produktového a propagačního typu. Hlavní návrhy jsou vylepšení doprovodného programu, přístupu ochranky a zvýšení kontaktu klubu s fanoušky. Klíčová slova: marketing, lední hokej, marketingový mix, marketingový výzkumTitle: Marketing mix of HC Energie Karlovy Vary Objectives: This thesis is based on a questionnaire responses obtained from HC Energie Karlovy Vary fans. Its objective is focused on evaluation of their opinions on the marketing mix, their subsequent interpretation, and finally even development of recommendations for improvement based on previous analysis. Methods: Two methods are used to analyse the marketing mix. The first method is qualitative participant observation. The second method is a quantitative, electronic questionnaire that is used to obtain relevant data about the marketing mix. Results: Over ten recommendations for improvement were created based on the analysis of the marketing mix. Product and promotional type is most of them. The main recommendations concern enhancements of the supporting program, changes in attitude of the security guards, and efforts to increase the contact between fans and club. Keywords: marketing, ice-hockey, marketing mix, marketing research
Klíčová slova:
lední hokej; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; ice-hockey; marketing; marketing mix; marketing research