Název:
Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu
Překlad názvu:
Outdoor Training Club's Marketing Communication
Autoři:
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu Cíl: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci klubu a navrhnout její zlepšení, která by marketingovou komunikaci zkvalitňovala, byla by pro klub přínosem a směřovala tak k získání nových potenciálních zákazníků. Metody: Elektronický a písemný dotazník, neformální polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu a rozhovoru s majitelem společnosti jsem zjistila, že současný stav marketingové komunikace je velmi slabý a z hlediska finančních prostředků je nutné se soustředit především na jeho levnější formy, jako jsou webové stránky a sociální sítě. Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení marketingové komunikace. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítěTitle: Outdoor Training Club's Marketing Communication Goals: The aim of the thesis is to evaluate current club's marketing communication and come up with the suggestions of how to improve marketing communication, which would be benefit for the club and it helps acquire new potential customers. Methods: Electronic and written questionnaire, informal semi-structured interviews, document analysis. Results: Based on research and interview with the owner, I found that the current marketing communications is very weak and in terms of funds, it is necessary to focus primarily on its cheaper forms such as websites and social networks. The result of the work are suggestions for improvement of marketing communications. Keywords: marketing communication, communication mix, marketing, outdoor sports, social networks
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; outdoorové sporty; sociální sítě; communication mix; marketing; marketing communication; outdoor sports; social networks