Název: Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Překlad názvu: Alterations music club, taking account of marketing requirements and their impact on the operation and its effectiveness
Autoři: Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketing služeb; marketingový výzkum; rekonstrukce hudebního klubu; layout proposal of music club; Marketing; marketing research; service marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/68671

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-355127


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet