Název: Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu: Marketing communication construction company
Autoři: Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; stavební podnik; stavební trh; strategie; SWOT analýza; zákazníci; communication mix; construction company; construction market; customers; Marketing; marketing analysis; marketing communication; strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69107

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-355562


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet