Název: Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing
Překlad názvu: Social Networks and their Importance for Urban Marketing
Autoři: Čechová, Alena ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Municipální marketing; Sociální sítě; Správa měst a obcí; Administration of Cities and Municipalities; Municipal Marketing; Social Networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68968

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359407


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet