Název: Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie
Překlad názvu: Occupancy space of the corporate brand - a sociological study
Autoři: Loukota, Petr ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: billboardy; firemní značka; prostor; veřejný prostor; billboards; corporate brand; public space; space

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360748


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet