Název: Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Překlad názvu: Trends in Fashion Marketing and their influence to consumer buying decision
Autoři: Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: co-branding; fashion marketing; Fast Fashion; online nakupování; Slow Fashion; sociální média; co-branding; Fashion Marketing; Fast Fashion; online shopping; Slow Fashion; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71227

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360789


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet