Název: Marketingová strategie miničokolád značky Orion na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of Orion minichocolates on the Czech market
Autoři: Růžičková, Anna ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Miničokoláda; Nestlé; Orion; Čokoláda; Chocolate; Marketing; Marketing strategy; Minichocolate; Nestlé; Orion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68807

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361133


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet