Název: Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku
Překlad názvu: Marketing activities and their influence on the construction company’s budget
Autoři: Dohnálek, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová aktivita; marketingová komunikace; marketingový nástroj; marketingový rozpočet stavební firmy.; marketingový výzkum; rozpočet stavební firmy; stavebnictví; stavební firma; budget of construction company; civil engineering; construction company; Marketing; marketing activity; marketing budget of construction company.; marketing communication; marketing research; marketing tool

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-371800


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet