Název: Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna
Překlad názvu: Development strategy for the brand manufacturing surfboards
Autoři: Veselka, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: poziční mapa; strategie budování značky; surfing; surfové prkno; založení značky; značka; brand; brand development strategy; brand establishment; positional map; surfboard; surfing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/96350

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375598


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-05-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet