Název: Vizualizace textu jako prostředek ke zlepšení dovednosti čtení s porozuměním u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni ZŠ
Překlad názvu: Visualization of text as a means of improving the reading skills of understanding with pupils with a different mother tongue in primary school
Autoři: Vaněčková, Lucie ; Horáčková, Klára (vedoucí práce) ; Whitcroft, Ladislava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: grafická vizualizace; vizualizace naučných textů; čeština pro cizince; čtení s porozuměním; žák s odlišným mateřským jazykem; czech for foreigners; immigrant pupil; reading with understanding; text visualisation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/101184

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387104


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-10-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet