Název:
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary
Překlad názvu:
Marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary
Autoři:
Strnad, Daniel ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klub1 Abstract Title: Marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary Objectives: The main goal of this thesis is to prepare specific and feasible proposals for improvement of marketing communication of the hockey club HC Energie Karlovy Vary. Methods: In the thesis were used methods of qualitative interviews that were made in the form of semi-structured interview. These interviews helped me to get into the issue of marketing communication at the sports club and also to gain the opinion of the audience on the club's marketing activities. In the thesis were also used methods of observation and analysis of internal documents. Results: In the thesis was made analysis which identified weaknesses of the hockey club HC Energie Karlovy Vary. The analysis shows that the club has the biggest problems in sponsoring and promotion. Based on this were made specific proposals for improving marketing communication. Keywords: Marketing, sponsoring, advertisement, audience, sports club
Klíčová slova:
diváci; marketing; reklama; sponzoring; sportovní klub; advertisement; audience; marketing; sponsoring; sports club