Název: Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu
Překlad názvu: The Use of online marketing in chosen sports e-shop
Autoři: Procházková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce; e-mailing; Google Ads; PPC; SEO; Sklik; sociální sítě; zbožové srovnávače; commodity comparators; e-commerce; e-mailing; Google Ads; PPC; SEO; Sklik; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104716

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392754


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-02-13, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet