Název: Zážitková hra jako stimul filozofického dialogu
Překlad názvu: Experiential Games as a Stimulus to Philosophical Dialogue - Creative Project
Autoři: VAŠTÍKOVÁ, Olga
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akční proměnné; angažované myšlení; facilitátor; filozofický dialog; Kolbův model zkušenostního učení; koncept flow; kritické myšlení; optika trivia; pragmatická filozofie; prožitek; průřezová témata; rozvoj myšlení; RVP ZV 2017; skupinová dynamika; teorie komfortní zóny; teorie procesu; teorie programu; teorie účinku; tvořivé myšlení; vlastnické proměnné; vrstevnická skupina.; vstupní proměnné; výchova demokratického občana; zkušenost; základní občanská gramotnost; zážitek; zážitková hra; action vaiables; basic citizen literacy; caring thinking; creative thinking; critical thinking; cross-cutting issues; development of thinking; education of a democratic citizen; experience; experiential game; facilitator; Framework Education Programme for Elementary Education 2017; group dynamics; input variables; Kolb´s learning cycle; optics trivia; peer group.; philosophical dialogue; pragmatism; process theory; programme theory; property variables; the concept of flow; the theory of comfort; theory of action
Citace: VAŠTÍKOVÁ, Olga. Zážitková hra jako stimul filozofického dialogu. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52110

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-15, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet