Název:
Alternativní vzdělávací systémy na Pelhřimovsku
Autoři:
HYNKOVÁ, Štěpánka
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná práce se zabývá tématem alternativních vzdělávacích systémů na Pelhřimovsku. Teoretická část vymezuje pojem alternativní vzdělávání a postavením v současném vzdělávacím systému. Zabývá se také historickým vývojem a aspekty, na jejichž základě vznikly různé typy škol a jiné alternativní formy vzdělávání. V praktické části se věnuji tomu, jaké možnosti nabízí v této oblasti školství blízké i širší okolí Pelhřimova. Cílem práce je zmapovat a představit dostupné alternativní formy vzdělávání.This thesis pertains to the topic of alternative education in the Pelhřimov region and its position in the current educational system. It also sheds light on the aspects of historical developments that have given rise to the different types of schools and alternative forms of education. In the practical part, I describe the different education services offered in and near the area of Pelhřimov. The aim of this thesis section is to map and present the available alternative forms of education.
Klíčová slova:
alternativní vzdělávání; alternativní školy; domácí výuka; inovativní přístupy; lesní školka; Montessori; SCIO; Waldorf; alternative education; alternative schools; homeschooling; innovative approaches; Montessori; nursery school; Scio; Waldorf Citace: HYNKOVÁ, Štěpánka. Alternativní vzdělávací systémy na Pelhřimovsku. České Budějovice, 2019. závěrečná práce (). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57201