Název: Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů
Překlad názvu: Adaptive Level of Detail for Planet Rendering
Autoři: Moravec, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptivní úroveň detailů; Chunked LOD; frustum culling; instancing; quadtree; teselace; Unity; výšková mapa; adaptive level of detail; Chunked LOD; frustum culling; heightmap; instancing; quadtree; tessellation; Unity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-399634


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet