Název: Postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodě
Překlad názvu: Consumers' attitudes to new technologies in retail
Autoři: HOLAN, Martin
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; doporučení; maloobchod; nahodilý výběr; respondenti; technologie; analysis; random selection; recommendations; respondents; retail; technology
Citace: HOLAN, Martin. Postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodě. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53341

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet