Název: Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Překlad názvu: International Marketing Strategy Proposal of Selected Events for Selected Contributory Organization of the City of Brno
Autoři: Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brněnské Vánoce; Gourmet Brno; marketing; marketing destinace; marketingová strategie; marketingový mix; mezinárodní marketing; Open House Brno; TIC Brno; Brno Christmas; destination marketing; Gourmet Brno; international marketing; marketing; marketing mix; marketing strategy; Open House Brno; TIC Brno

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191359

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-414486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet