Název: Učitelé jako spolutvůrci asistenta pedagoga
Překlad názvu: Teachers as co-creators of the teaching assistant profession
Autoři: Pomahačová, Hana ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktéři vzdělávací politiky; asistent pedagoga; inkluze; metoda zakotvené teorie; pedagogická podpora; sociální konstruktivismus; učitelé; actors of educational policy; grounded theory method; inclusion; pedagogical support; social constructionism; teachers; teaching assistant

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/122724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-436436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet