Název: Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.
Překlad názvu: Brand equity in yoghurts product category on Czech market
Autoři: Flodrová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Harmon, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekvita značky; hodnota značky; jogurty; brand equity; brand value; joghurts

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8898

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4889


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet