Název: Obraz ženy v české reklamě
Překlad názvu: Woman's Image in Czech Advertisement
Autoři: MACHÁČKOVÁ, Věra
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; média; reklamy; stereotypy; časopisy; ženy; advertisement; gender; magazines; media; stereotypes; women
Citace: MACHÁČKOVÁ, Věra. Obraz ženy v české reklamě. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/58540

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515109


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet