Název: Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu
Překlad názvu: Adaptation of the Starbucks Coffee Company marketing strategy on the Czech market
Autoři: Pekáriková, Katarína ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AmRest; Howard Schultz; Identita značky; Káva; Marketingová strategie; PEST; Positioning; Starbucks; SWOT; AmRest; Brand identity; Coffee; Howard Schultz; Marketing strategy; PEST; Positioning; Starbucks; SWOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5506


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet