Název: Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Překlad názvu: Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Autoři: Zidarova, Margarita ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: finanční výkony; firemní image; firemní marketingová komunikace; firemní reputace; public relations; skepticismus; společenská odpovědnost firem (CSR); udržitelnost; zájmové strany; Corporate and Marketing Communications; Corporate Image; Corporate Reputation; Corporate Social Responsibility (CSR); Financial Performance; Public Relations; Skepticism; Stakeholders; Sustainability

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28949

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71814


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet