Název: Marketing and Augmented Reality
Překlad názvu: Marketing a rozšířená realita
Autoři: Zelený, Martin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketing; Mobilní marketing; Mobilní reklama; Rozšířená realita; Augmented reality; Marketing; Mobile advertising; Mobile marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28886

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71866


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet