Název: Franchising, moderní metoda vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising, a modern method of market entry
Autoři: Ramsová, Iveta ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Makovský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Franchising; Gorenje; Mistic, spol. s.r.o.; Franchising; Gorenje; Mistic

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27048

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72930


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet