Název:
Význam body image v marketingovej komunikácii
Překlad názvu:
Importance of body image in marketing communication
Autoři:
Váradyová, Monika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] V tejto bakalárskej práci sa venujem problematike body image v marketingovej komunikácii so zameraním na zobrazovanie ženského tela v reklamách. Teoretická časť obsahuje základne definície z oblasti marketingovej komunikácie, médií, reklamy a body image. Praktická časť je venovaná obsahovej analýze vybraných časopisov a dotazníkovému šetreniu.V této bakalářské práci se věnuji problematice body image v marketingové komunikaci se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Teoretická část obsahuje základní definice z oblasti marketingové komunikace, médií, reklamy a body image. Praktická část je věnována obsahové analýze vybraných časopisů a dotazníkovému šetření.This work is dedicated to the issue of body image in marketing communications with a focus on displaying the female body in advertisements. The theoretical section contains basic definitions of the marketing communication, media, advertising and body image. The practical part is devoted to content analysis of selected journals and the questionnaire.
Klíčová slova:
body image; médiá; reklama; body image; marketing communication; media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27105