Název: Význam body image v marketingovej komunikácii
Překlad názvu: Importance of body image in marketing communication
Autoři: Váradyová, Monika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; médiá; reklama; body image; marketing communication; media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27105

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74153


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet