Název:
Fotografování jako business
Překlad názvu:
Photography as a Business
Autoři:
Jirsák, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Díky zvyšování rychlosti internetového připojení, technologickému pokroku v oblasti digitální fotografie a globalizaci se vyvinul nový trh s prodejem snímků pro komerční účely. Cílem práce je analyzovat tento trh z pohledu fotografa a zkoumat jeho marketingové možnosti při působení na tomto trhu. První kapitola je věnována analýze trhu mikrofotobank. Druhá marketingovým nástrojům a problematice plánování o kontrole plnění cílů. Třetí část obsahuje vyhodnocení kvantitativního marketingového výzkumu nákupního chování a požadavků vybraných cílových skupin. Poslední částí je slovník seznamující s terminologií používanou v této oblasti podnikání.Increasing speed Internet access, technical progress in digital photography and globalization opened up a new business market with stock photography. The aim is to analyze this market from the photographer's point of view and describe his marketing opportunities. The first chapter analyzes the microstock photography market. The second chapter describes the photographer's marketing mix and marketing planning. The third part evaluates microstock customer behavior and requirements based on quantitative market research of the selected target group. The last part is dictionary to familiarize with the terminology used in microstock photography business.
Klíčová slova:
fotografování; marketing; marketingový výzkum; mikrofotobanka; spotřebitelské nákupní chování; customer buying behavior; marketing; marketing research; microstock; photography
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26554