Název: Virální marketing a akademická instituce
Překlad názvu: Viral Marketing and Academic Institution
Autoři: Koktová, Silvie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové řízení školy; virální marketing; word-of-mouth marketing; marketing school management; viral marketing; word-of-mouth marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27016

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75374


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet