Název: Špecifiká priameho predaja
Překlad názvu: Direct selling particularities
Autoři: Greifová, Daniela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.
Klíčová slova: Amway; Asociace osobního prodeje; Etický kódex FEDSA; multi-level marketing; priamy predaj; psychológia zákazníka; Amway; Associaton of personal selling; Code of Ethics FEDSA; customer psychology; direct selling; multi-level marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24382

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76499


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet