Název: Řízení integrovaného marketingového komunikačního procesu
Překlad názvu: Management of the Integrated Marketing Communication Process
Autoři: Vondrová, Martina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační strategie pro produkt "skupinové zájezdy"; Marketingový výzkum spokojenosti klientů; Situační analýza CK FIRO-tour; Analysis of FIRO-tour a.s.; Communications Process; New Communication strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26629

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76965


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet